Sunday 8 January 2012

New year, new beginning, new posts (& nüüd ka eesti keeles!)

Hi again and happy new (glamorous) year!
I know I was absent from the blog-world for the last few months of 2010 and I'd like to apologize for that. There were a lot of reasons and I won't go into that. The main thing is that I'm back now and with proper blogging gear which I got for Christmas and full of will to run my fashion slash beauty blog again :)
I'm glad to see there are so many new awesome beauty bloggers around and they just get me so inspired to start again myself and put more effort into doing this because I can't deny that everything related to beauty and fashion is my passion. Also, I've been trying out a bunch of various products lately - some good, some not so much - and I believe sharing my reviews could possibly be helpful to at least some of you.
And now onto the little update - yes, I am also going to start blogging in Estonian. There's no particular reason for that besides me just being an Estonian girl myself. And I think it would be awesome if I could let all my fellow Estonian beauty girls know about the sales and deals going on in our local department stores ;) I'm also a huge fan of the Estonian beauty-blogger community so I guess you could somewhat count this change as an endorsement to them.
Furthermore, I'd like to thank all my true followers and readers who have remained and I'm hoping to please you with new posts very soon!

----------

Tere jälle ning head uut (glamuurset) aastat!
Eelmise aasta viimastel kuudel olin blogimaastikult täiesti kadunud ja sooviksin siinkohal ka selle eest kohe vabandust paluda. Põhjuseid oli palju, kuid ei hakka siinkohal nendest täpsemalt rääkima. Põhiline on siiski see, et olen nüüd tagasi korraliku "blogimis-varustusega", mille jõuluvana mulle tõi, ning täis tahet alustada uuesti moe- ja ilublogi pidamist :)
Uute ilublogijate tekkimine ja tegutsemite teeb mind ainult rõõmsaks ja annab juurde inspiratsiooni ka ise uuesti alustamiseks, sest tahes-tahtmata on endiselt kõik ilu ja moega seonduv mu suureks kireks. Samuti olen ma viimasel ajal proovinud hulganisti uusi erinevaid tooteid - mõningaid häid, mõningaid halvemaid - ning ma usun, et oma kogemuste jagamine võib loodetavasti vähemalt mõnedele teist abiks olla.

Rääkides sellest väikesest muudatusest siis jah, ma hakkan nüüdsest kirjutama ka oma postitusi eesti keeles. Mingit kindlat põhjust sellel polegi, peale selle, et ma ise olen eestlane ja arvan, et päris hea oleks ka kaasmaalastest jälgijaid teavitada kohalikes kauplustest toimuvatest parematest pakkumistest ;) Samuti olen ma eesti ilublogijate suur fänn ja mõneti võiks seda muudatust lugeda ka ehk toetus- ja auavalduseks neile.
Kindlasti tahaksin tänada ka kõiki oma (järelejäänud) jälgijaid ja lugejaid ning loodan teid lähiajal rõõmustada uute postitustega!




No comments: