Tuesday 13 November 2012

Staying moisturized... and yummy!

I can already see how the cold weathers have been affecting my skin - dryness appearing everywhere: lips, face and hands..
Thankfully I have found some good products to give moisture and softness back to my skin yet I'm still looking for a new face cream. This Nivea Essential Care lip balm has been my loyal companion for weeks now. On the other hand, the I love... strawberries & milkshake body lotion I bought only a few days back from Selver because it was on sale for 3.05€ and I just couldn't resist the scent of it... sooo yummy! Definitely worth trying out :)

Seoses talve tulekuga on aina jahenevate ilmade tagajärjed mu nahal juba näha - kuivad huuled ja näonahk ning karedad käed..
Õnneks olen leidnud omale hea sõbra Nivea Essential Care huulepulga näol, milleta enam kodust lahkuda ei suudagi. Õige niisutava näokreemi otsingud on aga siiani jätkumas.
Pildiloleva I love... strawberries and milkshake kehakreemi soetasin endale aga mõned päevad tagasi Selverist, kus selle soodushinnaks oli 3.05€ (tavapärase 6€ asemel?). Lihtsalt ei suutnud selle lõhnale ega hinnale vastu panna ning pealegi on pumbaga kreemide kasutamine üleüldse nii mugav ja lihtne. Kõikidel maasika-armastajatel soovitan piiluma minna :)



No comments: